Friday, September 30, 2011

The TwoChumelGirls I met. =)

Assalamualaikum...


Hey bloggers, friends, readers, enemies, lovers, haters etc etc..
Aku harap life korang hari ini sangat bahagia, sangat hebat, sangat mantap.
Dari apa jua sudut, dari apa jua aspek, dalam apa jua bidang. =)
Hey, hidup ini cuma sekali. 
Jangan persiakan nikmat hidup yang Allah bagi. 

Just a brief cerita of the two budak budak chumel;
Puteri Nur Aqiliah and Syuhadatul Asyikin.
Aku je panggil diorang budak budak, sebab aku kakak diorang.
* motif tak diri sendiri mengaku? haha. *
But to be true, both of these girls amatlah MANTAP!
Aku kenal diorang, tak lah lama.
First time jumpa, time MDS Mei 2011.
Adik adik aku ni baru masuk waktu itu.
Respond diorang tentang aku time MDs itu,
' Kak Myra tersangatlah garang. Takut nak tegur. '

Ampunlah sayangss, tengoklah Biro apa Kak Myra galas.
Kalau tak garang dan tegas, tak ke mana program korang MDS dulu. =)
Well, save the rest of the story for us only.
Hanya kami berhak tahu apa jadi during those days of MDS.

After MDS, tahu - tahu je, both of the sweeties dah join SMF fakulti aku.
And the most shocking, bila aku dapat tahu, Syu in charge as Director for MPG.
Gila cuak tak cuak aku masa tu. Dah lah memang aku risaukan MPG.
Dengan kekurangan ahli SMF nak handle programs lagi.
But memang salah aku sebab tak letak trust upon them saat itu.
THEY PROVED ME WRONG.
In fact, SMF Diploma FSK memang aku akui sangat HEBAT!
They managed to handle big programs walaupun baru first sem.
MAAFkan Kak Myra ye adik adik.
And THANK YOU sebab sudi sambung perjuangan kita. =)


" Don't judge when you don't know.
Don't predict when you don't believe.
People have their own ways of life.
Just sit tight, see how they lead and live. "


['AmyraRamlan.PuteriNurAqiliah.SyuhadatulAsyikin]

2 comments:

  1. terharu lagi boleh x? sobsobsob
    kami pun x sangka yang kami sangat kuat nak tempuh semua ni.
    THANKS a lot kak myra!

    ReplyDelete
  2. hikhik.. terharu sikit2 sudaa~
    sebab kak myra tau korang memang mampu..
    as i always pesan, have faith kan? =)
    THANKS pada kalian juga! <3

    ReplyDelete