Sunday, September 11, 2011

MDS September 2011, UiTM Puncak Alam

06092011 - 10092011
MDS September 2011
UiTM Kampus Puncak Alam

Assalamualaikum...

MDS. The one and only event of UiTM yang dah berkali-kali aku join.
Nak buat macam mana, 'UiTM Sentiasa Di Hatiku' lah katakan. =)
As usual, takkan ada biro lain yang sentiasa bertakhta di hati aku,
selain Biro Sahsiah, Disiplin dan Keselamatan (SDK).
Harap maaflah,
dah melekat badi SDK dalam sanubari. Haha. ;D

After Eid Celebration, ini first event yang aku join.
Waktu cuti 4 months yang paaaanjaaanngg sangat tu,
aku dah dapat call to confirm my participation as Pemimpin Mahasiswa (PM).
Sah-sah aku said YES. ^_^

aqhbar, me, kak ngah jie, ijam, aini =)

Pemimpin Mahasiswa =)

SDK: aqhbar, fizul, hafifi, myra =)

PM di Puncak Alam kali ini tak ramai mana pun.
Reminds me a lot of the good old days ketika bersama sahabat-sahabat
MDS Disember 2010.
Back then there were 20+ of us.
But for this September intake, there were only 20 of us.
Students intake around 500.
Kira ok lah kan. Tak ramai sangat, tak kurang sangat.

di DATC. =)



Teaming up with Aqhbar (Pengerusi), Hafifi (ol' partner), and Fizul.
Aku merangkap Timbalan Pengerusi.
Seronok sangat kerja dengan mereka bertiga ni.
Eventhough on the first day of MDS itself, Fifi was down with food poisoning.
Second day, Fizul and Aqhbar pulak down with fever.
Third day, the three guys took position, sebab aku pulak down.
Kira chantek sangat lah kann planning kitorang bekerja.. =P







Adleen; Penghuluwati MDS. =)

NADArians; Aisyah, 'Amyra, NurAmyra =)

First time my housemate a.k.a ex-coursemate a.k.a Nadzirah to join MDS.
Seronok dia ada, sebab dia memang dah lama nak join. Glad. =)
Second MDS with Cik Aisyah Roslan, my classmate of NAD.
Memang havoc ada Biro Program seperti saudari Aisyah ni. =D

Had a damn GOOD time with them.
Aku terasa semakin menghargai kehidupan yang Dia berikan.
Yelah, mana nak dapat kawan-kawan macam diorang ni.
Syukur ya Allah. =')

" MDS.
Minggu Destini Siswa.
Mari Dekat Sentiasa.
Masih Dalam Sanubari. " =)

['AmyraRamlan.SDK.UiTM]

No comments:

Post a Comment