Thursday, February 24, 2011

Why oh Why, Myra?

Assalamualaikum..

Hi fellas!
This entry does not need answers for all the questions it may contain. =)

Regarding JPP 2011/2012.
" Myra, kenapa kau tak bertanding untuk kerusi FSK tahun ni? "

" Kalau kau tak nak jadi MPP sekalipun, boleh tak kau jadi SMF? "

" Sanggup ke you tinggalkan NADA semata-mata untuk MPP? "

" Perlu ke awak berjuang untuk FSK? "

*Semua soalan di atas ditujukan pada aku oleh rakan-rakan, sehinggalah pada saat post ini aku *publish'kan. *

Guys and girls, maaflah. Untuk semua soalan di atas, hanya aRMadians saja yang faham..
Nurul Adiba Ruzaini salah satu insan yang dapat jawapan pada semua soalan itu tanpa perlu mengucapkannya dengan kata-kata..

Hanya rakan-rakan di rumah sewa aku ini yang tak bertanya soalan-soalan sebegitu..
Aku tak kisah kalian nak bertanya, aku alu-alukan lagi..
Cuma, tak semuanya mampu untuk aku jawab.
Harap kalian faham..
=)

['AmyraRamlan.SukaDuka.Perjuangan]

1 comment: