Thursday, February 10, 2011

M.e.M.o.R.I.e.S.?

Semalam, out of the blue, tiba-tiba aku teringat seseorang yang tak sepatutnya aku ingat. Haish! Macam mana lah dia boleh masuk dalam kepala otak aku nih? Bukan apa, dia sekarang boyfriend orang lain. Kalau gegurl dia tau yang aku teringat boyfriend dia, mesti hangin girl tu.. Hehe.. *assumption aku je neh. sebab aku pun pernah rasa macam tu. =D*

Man, I AM NOT SUPPOSE TO MISS YOU! Motif aku post mende nih kat blog? Sebab aku tak tau nak luahkan pada siapa. Kawan aku cakap, bukan salah aku rindukan mamat tuh. Sebab hati aku tak boleh nak tipu. " Heart doesn't lie, babe! " True indeed. Mulut boleh deny, tapi dalam hati, Tuhan je yang tahu.

Tuhan tolonglah. Jangan biarkan hati aku ni merindui dia lagi. Sebab aku tau, nanti aku sakit balik. And for God's sake, aku tak nak dah lalui episod tu sekali lagi. Susah untuk aku bangkit balik dulu. Nasib baik aku ada kawan-kawan yang supportive. Family yang memahami. Roomate yang sentiasa concern and membebel kat aku. Classmates yang sentiasa buat aku ketawa.


Dear Allah, I am very grateful for these people in my life!

['AmyraRamlan.NewLife]



No comments:

Post a Comment