Wednesday, February 16, 2011

Konsert Motivasi Muzikal UNIC

Assalamualaikum fellas!~

Semalam aku tak sempat nak update blog kesayangan ni. Busy sangat maa..
But one thing for sure, yesterday's concert was a success! Alhamdulillah.. =)

As what the title had said, yes. I went to a concert last night..
Tak perlu susah-susah, tak perlu pergi jauh-jauh..
Konsert dekat kampus sendiri, for sure lah aku akan pergi kan..
Anjuran persatuan dalaman fakulti sendiri pulak tu..
HARUSLAH aku sokong! =D
Congrats MELTECH and CITU! =)

Menitis juga air mata aku ketika konsert itu berlangsung semalam..
Manakan tidak, perjuangan Rasulullah terlalu halus intipatinya..
Terlalu tajam mata pedang Rasulullah,
terlalu lembut hati Baginda dalam perjuangan menegakkan agama Islam..
Tickets!

Me, Ainin, 'Azizah ; Buddies! =)

Autograph session..
Gila lahh.. Sesak! =.="


Hanya dapat bergambar dengan seorang je; Bazli.. =)


" Ya Allah, berikan aku kesabaran dan ketabahan serta semangat dan kecekalan KekasihMu itu..
Walau bukan mencecah tahap beliau, paling tidak, berikanlah aku walau sekelumit semangat itu untuk aku mengharungi dugaan di duniaMu yang fana ini.. "

All the songs from UNIC memang menyentuh kalbu..
Bukan jiwang kay, tapi memang bila dihayati, segalanya mampu menitiskan air mata..
Syukran jazilan UNIC!


~Atas Nama Cinta~
" Rela aku pendamkan
Impian yang tersimpan 
Enggan ku keasyikan
Gusar keindahannya
Merampas rasa cinta
Pada Dia yang lebih sempuna
Diatas nama cinta

Pada yang selayaknya
Kunafikan yang fana
Moga dalam hitungan
Setiap pengorbanan
Agar disuluh cahaya redha-Nya "


~Hanya Tuhan Yang Tahu~
"Oh Tuhanku
Berikanlah ketenangan abadi
Untukku menghadapi
Resahnya hati ini mendambakan kasih
Insan yang ku sayang
Di hati ini
Hanya Tuhan yang tahu
Di hati ini
Aku rindu padamu
Tulus sanubari
Menantikan hadirmu
Hanyalah kau insan pilihanku
Kerana batasan adat dan syariat
Menguji kekuatan keteguhan iman
Insan yang berkasih "

Another song, yang benar-benar berjaya menyentuh hati dan jiwa aku; Binnabil Huda..
Korang memang patut dengar, dan hayati..
Trust me!

Yesterday and today, life still runs as it is..
Aku masih tetap sibuk dengan urusan persatuan dan kelas aku..
Alhamdulillah, itulah yang mengisi masa lapang aku sekarang..
Dan perjuangan aku, masih jua akan kuteruskan..
Kerana hanya itu yang mengisi kekosongan hati dan jiwa aku ini..
Redhailah jalanku ini, Tuhanku..

Sahabat-sahabat sekalian,
jom sama-sama laksanakan program kita..
There are a lot more to come guys and girls!
(^_^)

So, this post tak boleh panjang-panjang sangat..
Sebab aku harus study untuk test ANP410, and quiz BEL442..
Haish~
(=.= ")
*Myra, jangan mengeluh! Ni pun perjuangan namanya!*

Myra's singing out fellas!~

['AmyraRamlan.Concert!]

No comments:

Post a Comment