Monday, February 14, 2011

craziness of monday!

Craziness of Monday!
Class ANP410; Anatomy and Physiology was cancelled. Tak tau kenapa Prof cancel class.
Tapi tetap aku kena awal pagi juga bangun..
*Macamlah selama ni kau bangun lewat sangat Myra!*
Dah la kena pergi kampus awal pagi. Sebab urusan program aku,
and also Basic Food Preparation lab report.
After settled down with the report, yang akhirnya complete juga untuk di'submit', aku rush untuk jumpa Penasihat program aku.
Kesian, banyak gila surat beliau kena sign. Hehe. =P

One thing yang paling aku rasa menjatuhkan semangat aku hari ni, aku jumpa seorang manusia yang tak sepatutnya aku jumpa.
Tapi nak buat macam mana, dah namanya sekampus.
Hadap jugaklah. Haish!~
Regarding meeting yang aku buat hari ini, maaflah ye kawan-kawan..
Saya bukan garang, cuma tegas.
Mungkin korang boleh nampak saya suka main dan banyak main-main.
Tapi when regarding work and my passion, aku memang tegas.
"Tak ada istilah main-main dalam kerja saya ye!".
Harap kalian faham.. =)

Then earlier today, I met my beloved sister; Syasya.
Untuk ambil tiket 'Konsert Motivasi Musikal UNIC'.
So, we'll be attending concert tomorrow night! Hee.. ;)
Of course lah kan, aku akan pergi dengan besties aku; 'Azizah and Ainin.. =)
Not to forget, an hour of waiting kat Mc.D tadi..
Tunggu budak-budak FACT, sebab nak collect ticket theater pulak..
Thanks to someone,
now I am ADDICTED to theater!
(^_^)
Singning out!~
['AmyraRamlan.to.Concert.and.Theater!]

No comments:

Post a Comment