Wednesday, February 29, 2012

KPMDS versi Mac 2012!

19022012 – 22022012
Kursus Pemimpin Minggu Destini Siswa (KPMDS)
MDS Sesi Mac 2012
UiTM Dungun, Terengganu

Assalamualaikum!~ =)

KPMDS for March 2012 intake was proudly brought to you from Terengganu. Hehe. Ini antara rezeki sampingan yang anda akan dapat bila memohon untuk menjadi Pemimpin Mahasiswa (PM), iaitu anda dapat berjalan-jalan dan bermusafir melihat tempat orang. Hey, siapa kata tanah air sendiri tak indah? Sedangkan kita sebenarnya disarankan dan digalakkan untuk merantau dan bermusafir. Hikmah kembara terkandung dalam setiap langkah kita, insyaAllah. Banyak hikmahnya, tahu? =)






Standard KPMDS. Readers yang dah biasa ikuti blog aku ni, mesti dah baca my previous posts about KPMDS. Al-maklumlah, every time nak handle MDS, mestilah kena hadiri kursusnya dulu. Since I’ve been in too many MDS, so rasanya aku dah pernah post pasal KPMDS kan? Plus minus, pengisiannya lebih kurang sama. Cuma apa yang membezakan untuk kali ini adalah MDS di Puncak Alam akan bergabung bersama Puncak Perdana, which means MDS Mac adalah gabungan 2 Puncak.

seusai taklimat BTN di APB =)

ronda-ronda kampus =)



As usual, biro pujaan hati tetap dalam genggaman aku. Hehehe. *evil laugh* =D
Biro Sahsiah, Disiplin & Keselamatan. Menariknya, kali ini Biro SDK akan digabungkan bersama Biro Pengangkutan. Makanya, nama baru = Biro SDKP. Baru jugaklah tu untuk aku. Plus, bila 2 Puncak bertemu, maknanya akan adalah keluarga baru. Looking forward to it. =)


S.D.K.P;
‘AmyraRamlan~

5 comments: