Tuesday, February 21, 2012

Dari Puncak Menjejak Mutiara

18022012 – 19022012
‘Dari Puncak Menjejak Mutiara’
UiTM Pulau Pinang

Assalamualaikum!~ =)

Pertama kali diadakan; this program was carried out dengan bertujuan ukhuwah adik-beradik FSK di Puncak Alam dan di Bertam dapat dikekalkan, walaupun hakikatnya kami dipisahkan tersangatlah jauh. =(

2 days program, ketika ini degree students sedang goyang kaki di rumah. Termasuklah aku juga. Tapi atas nama amanah, aku gagahan jugak diri ke Penang, demi membantu adik-adik tersayang. Lagipun, aku tak dapat join the program sampai habis dua hari, dek kerana nak mengejar Kursus Pemimpin Minggu Destini Siswa (KPMDS) sesi Mac 2012 di Terengganu.

After Zohor on 18th, I rushed to Penang. Alhamdulillah, sementara menanti ketibaan adik-adik SMF Puncak tiba di Kampus Permatang Pauh, sempatlah juga aku selaku Biro Program dan Protokol berkongsi ilmu bersama adik-adik EHSAn dan MELTECH di Pulau Mutiara. Sempatlah handle crash course untuk Master of Ceremony (MC), crash course juga untuk Event Manager (EM). Itupun atas permintaan saudara Zulsyahmi, selaku orang kuat di sana.

Menjelang tengah malam, aku dan Abang Shukri bergegas pulang ke Sungai Petani, suaya aku dapat finalize my belongings, and we rushed back to Puncak Alam tengah malam tu jugak. Esoknya lepas Subuh, kami perlu terus ke Terengganu for KPMDS. *best kan jadual kami?^^*

T.H.A.N.K.Y.O.U.~

Buat adik-adik FSK di bumi Bertam + Permatang Pauh;
Zulsyahmi, Shahrul Azlizan, Thaqif, Farhana, Adeeba, dan adik-adik yang lainnya (maaf, akak tak ingat semua nama kalian), syukran jazila sebab sudi terima kehadiran kami dan atas layanan yang sangat baik buat kami. Nanti kalian ke Puncak pula ye? =)

Buat adik-beradik SMF FSK Puncak;
korang dah jemu kot dengar saya berterima kasih. Hee. Tapi nak jugak cakap terima kasih. Korang dah tahu kan, korang memang the best Extended Family! =’)

“Respect others to earn the respect.
Life has its own karma.” =)

Naib Presiden SMF;
’AmyraRamlan~

2 comments:

  1. <3 sila curahkan ilmu tok guru kepada kami.. *tunduk*

    ReplyDelete
  2. baik. sila bersabar terima ilmu berkajang2. ;)

    ReplyDelete