Thursday, February 2, 2012

thirdsemesterbreak!

Assalamualaikum!~ =)

Finally back home in Kedah. Nothing much to be shared, cumanya kali ini aku pulang ke kampung halaman bersama pelancong! Hehe. Tak adalah tourist sangat pun, Cuma aku bring along my bestie a.k.a Nurul’Aizah balik sama ke SP. She has never been to SP before, and alang-alang nanti aku nak jadi pelancong ke Sarawak (her hometown) pulak, aku kenalah bawak tuan badan ke kampung halaman aku dulu. =D

Just wanted to say a bunch of thanks buat kekanda tersayang, Cik Liyana Adnan, sebab sudi jadi tourist guide di Pulau Mutiara. ‘Kalau nak harap adinda hang ni Liyana weh, alamatnya tak ke mana la Ziza berjalan. Haha!’ Thanks yang sebab hang bawak kami tawaf habih Penang tu, siap pekena mamak, coconut shake kat Padang Kota Lama, mi udang kat Sungai Dua, J.Co kat Queensbay. Kita enjoy sangat kan? Dah lama tak enjoy camtu since abeh skolah. =)








Tak lupa juga buat tourist guide lagi sorang, Encik Nasrul Imran yang telah memperkenalkan Pulau Pinang kepada cik pelancong a.k.a Ziza pada hari pertama kita menjejak utara. Untunglah Penang Port jadi saksi Ziza merenung nasib. Eh? =P
Plus, thanks sebab sudi join us ke Alor Star, dengan Ummi skali aku ajak ronda-ronda. Hehe.. ^^



To my dearest nurulzizahatyahoodotcom, thank you jugak sebab sudi jadi masterchef laksa Sarawak di bumi jelapang padi. Practice makes perfect kan? =)


Harapnya awak puaslah ye hampir seminggu di utara. Cukup 3 negeri awak jejak kan? =)

Uhibbukifillah!
^^v

Tuan rumah;
‘AmyraRamlan~

2 comments: