Friday, November 18, 2011

16112011
Majlis Watikah Perlantikan Pemimpin Pelajar
Dewan Agong Tuanku Canseleri (DATC)
UiTM Shah Alam

Assalamualaikum! =)

On 16th of November 2011, my fellow SMF siblings who are available at the campus went to DATC for our Majlis Watikah Perlantikan Pemimpin Pelajar. Pada aku dah agak lambat untuk watikah ni. But maybe they have their own reason/s for delaying the event. Well, aku tak kisah sangat. Janji kami dapat enjoy the event. =)


We went by bus, (tak terdaya pulak aku nak drive sampai ke Shah Alam), before Maghrib. Arrived at about almost 8.00 pm, performed our prayers, registered ourselves then be seated in the hall. Mula -  mula aku semeja dengan adik – beradik aku, then aku kena pindah meja lain; reserved for the presidents of SMF. (I am NOT the president, okay. Hanya sekadar menjadi pemangku sebab Mr. President aku sedang bercuti.. Hehe..) Luckily I was seated with Azam Reddy and Amirul Ezad; both are presidents of their respective faculties. Dapatlah jugak catch up some gossips and new stories regarding our faculties and UiTM. After getting on the stage and receiving our scroll, the feast begins. Laju saja semua orang ‘mengejar’ makanan.. Al – maklumlah, aku sendiri pun tak sempat alas perut before ke Shah Alam.. My schedule was totally packed..


SMF siblings, degree


Waktu tengah tunggu bas was the best moment of the night.
( Well, of course lah naik ke pentas itu pun one of the best kan. ;D )
Sebab aku dapat jumpa siblings SDK MDS Mei 2011 di UiTM Puncak Alam suatu masa dahulu. They were the best, tu sebab sampai sekarang ukhuwah kami masih utuh.. Syukur.. =) During the event, I met other friends yang sama – sama pernah menjadi adik – beradik Pemimpin Mahasiswa.

me, 'azizah and aida. =)

me n wamah. =)

me with eric a.k.a chef jo. ;P

me and bash si inche program mantap! =D

me and aimie nabila; sisters of SDK. =)

amirul ezad; president of smf for OM

NYDP JPK Jati; Budi

SDK Siblings! <3
ayip, yan, me, nani, mizi =)

Bash, Azam, Ezad, Nikki, Eric, 
felt lucky to meet you guys malam tu.
Susah benar nak dapat gather kan.. Huhu..

Nani, Mizi, Ayip, Aimie, Yan, Safuan; my SDK siblings.
Sungguh, aku rindu gila kat korang! =))

Tak lupa juga Rahmah Rashidah;
one of my aRMadians sibling who performed that night,
Amirul Ashraf;
my former classmates in MJSC Bitara Langkawi,
and Budi; NYDP JPK Kolej Jati, salah seorang pemimpin pelajar
yang paling tegar pernah saya kenali.

“ Friendship doesn’t mean a thing,
if it doesn’t come with trust and love.
Friendship means everything,
if we build it in the path that Allah has set for us. ” =)

[‘AmyraRamlan.FriendsAreFamily.]

No comments:

Post a Comment