Thursday, October 20, 2011

MOSSE 2011

16102011
' Marathon : Run For Sight '
UiTM Puncak Alam

Assalamualaikum...
Hai kawan - kawan!
Sihat hari ini?
Maaflah ye, sebab ambil masa terlalu panjang untuk update blog kesayangan ni.
Al - maklumlah, tugas hakiki sebagai pelajar sepenuh masa
memang membataskan aku
untuk sentiasa update blog terchenta..
Hehe..=D

Well, few days back. Mr. Mizi a.k.a Presiden NADA aku tuh jumpa aku dengan membawa sepucuk surat cinta dari pihak OPTIMIST : Optometry Students' Association of UiTM Puncak Alam. Kata surat tu, nak wakil 10 orang from each courses of FSK to be a part of their program. Jadi peserta marathon. Macam best kan?

Pada mulanya, memang macam tak ada siapa pun yang nak join.
But bila seorang dah mula nak join, makin ramai pulak.
Sudahnya, dari hanya nak 10 orang,
NADA managed to send 21 participants.
Untunglah NADA semuanya berSEMANGAT katanya! ^_^




Aku pun termasuklah golongan yang konon jual mahal tak nak spend weekend di kampus.
*Kononlah kannn~*
Tapi sudahnya, dah alang - alang terfikirkan diri sendiri yang sangat susah nak bersenam, aku pun sign up. Semangat lebih menjadi - jadi sebab geng - geng class dah bagi hati aku membara nak jog. HAHA.
*Sengal lah kau, Myra!*

Seronoklah. Sungguh. Tak tipu.
Dah lama tak release stress dengan bersenam.
Well, I guess it's a sign for myself lah kot.
Kena banyak keluar rumah bersenam nie~~ =D

But lepas penat lelah bersenam tu,
sedang aku dok riuh gelak ketawa dengan classmates,
*padahal dalam program orang*
I received a bad news.
Taklah bad. Cuma shocking news.
Nanti aku cerita dalam next entry.

Cuma nak end up this one,
THANKS to my classmates
yang benar - benar buat aku bahagia hari itu.
Alhamdulillah. =)
THANKS a bunch to OPTIMIST
sebab sudi jemput kami.
Lain kali, jangan lupakan NADA lagi ye! =)

['AmyraRamlan.MOSSE2011]

No comments:

Post a Comment