Wednesday, March 14, 2012

The Bride's Team!

10032012
Sis Nuri Nazhifah’s Solemnization + Reception
*Wedding Planner Team + Master of Ceremony (MC)*

Assalamualaikum. ^^

I’ve attended so many wedding receptions and solemnization since I was a little girl. Waktu itu, tak faham apa lagi. Sampailah ke umur anak dara ni pun, selalunya atted kenduri kendara ni just sebab ikut Ummi or Abah ke wedding anak kawan diorang or jiran-jiran. But as the time passes by, senarionya dah bertukar sikit. Aku tak lagi hanya attend kenduri mereka-mereka yang aku tak berapa kenal, but dah mula kenduri itu adalah milik kawan-kawan aku sendiri. Makanya, aku pun jadi bersemangat! Haha.





And this time, lagi lain daripada yang lain. Instead of just attending untuk makan and meraikan pengantin, I was given the honour to plan and organize this wedding, bersama teammates lain; Abang Shuk, Abang Mady, Encik kembar a.k.a Syafiq, and ‘Azizah. It was Kakak Nuri Nazhifah’s wedding. (she’s the sister of Kak Nuri Naqieyah).



It was AWESOME! We had crazy and fun times of setting up the stage and the ‘red carpet’. Yang lagi best, Kak Nuri Nazhifah siap bagi badge ‘The Bride’s team’ lagi untuk kitorg pakai. Hehe. And and, nak bagitahu jugak, I was the Master of Ceremony (MC) for the wedding. Pengalaman baru untuk aku. In fact, I loved it! =)

Thanks to the bride and bridegroom; Nuri Nazhifah and Khairil Izwan.
Thanks to the bride’s family.
Thanks to the Bride’s Team.
Thanks to those who came.
Barakallah sister!
May Allah bless, for now and hereafter. ^^

TheBride’sTeam+MC,
‘AmyraRamlan

No comments:

Post a Comment