Saturday, December 3, 2011

Dialog Bersama Dekan ^_^

02122011
Dialog Bersama Dekan
Fakulti Sains Kesihatan
Sesi September 2011 – Januari 2012
DK9, FSK7, UiTM Puncak Alam

Assalamualaikum~

Won’t say much.
Program DBD ini memang dah countless number of times aku involved.
Al-maklumlah, bertahun – tahun jadi family SMF yang tegar kan.

Terima kasih pada pihak pengurusan Fakulti Sains Kesihatan,
pemimpin – pemimpin persatuan dalaman,
wakil – wakil kelas Diploma dan Degree.
telah jayakan program ini.
Tanpa kalian, kami ibarat buat program syok sendiri. ^_^






CONGRATULATIONS to Nadwah Syafiqah;
Exco Perhubungan & Pengantarabangsaan SMF 2011/2012
selaku Pengarah Program utk DBD kali ini.

Not to forget, THANK YOU to the team;
especially my beloved Extended Family forever; SMF.  =)







Selaku Biro Program & Protokol DBD,
saya mohon ampun andai ada salah dan silap
sepanjang saya ‘menyerabutkan’ kalian dengan program ini.
*Iyelah, Naib Presiden kalian ni kan sangat terperinci orangnya. Haha.* ;)
Maaf juga kerana saya ‘sengaja’ menjadi
pemerhati + pemantau + penasihat tegar untuk kalian.

Saya sayang Extended Family saya. =)

“ Belajarlah untuk berdiri di atas kaki sendiri.
Belajarlah untuk tak bergantung pada tongkat, walau setia di sisi.
Walau langkah mulanya terluka dek onak dan duri.
Walau rasa pertama di jiwa hanya umpama mimpi.

Percayalah, anda akan mampu untuk berlari satu hari nanti.
Kerana Dia yakin anda tabah untuk harungi jalan berliku ini.

Dan bila masa tiba untuk tongkat itu anda lepaskan.
Kenanglah jasa dan baktinya yang dalam genggaman.
Bukan dengan puji setinggi langit di awan.
Tapi dengan meneruskan jejak perjuangan. “

[‘AmyraRamlan.Pejuang.Anak.Bangsa]

No comments:

Post a Comment