Thursday, March 10, 2011

10032011 Part 1

Assalamualaikum!

Hari ini adalah hari yang SANGAT BAHAGIA untuk aku. Hehe..
Alhamdulillah!

P.A.G.I
Aku dan Ziza terlibat untuk pameran bagi NADA..
FPTP invite untuk buka booth bagi event diorang;
"Kami Kasih, OM Sayang", by Chillies Event..
BEST! =D

Penat seyh berdiri selama 5 JAM.. Dengan kena ulang alik ke Lab yang jauh tu, sebab nak ambil materials and food pyramids untuk display kat booth..
Tak pasal-pasal harini aku, Ainin dan Ziza ke kampus di awal pagi tadi..

In the morning, aku, Ziza and Faris yang take charge..
petang tadi, Khai and Alia Sazana ambil alih, sebab aku and Ziza kena masuk BFP Lab..


DISPLAYS! =)
The Dietitian to be, InsyaAllah. =)
Me, Ziza, Alia and Khai. =)
Ziza; sangat SEMANGAT memberi kaunseling. =D

...END OF PART 1...

['AmyraRamlan.NADA.Exhibition]

No comments:

Post a Comment