Sunday, July 26, 2009

~CintaLoveKasihSayang~

Cinta..
Rumit untuk aku singkapkan maksudnya
Hadirnya tanpa diminta
Pergi tanpa dipaksa
Silih berganti tanpa sempat untuk aku mengerti

Love..
Often makes me cry and laugh
Often makes me swear and promise
Oftn makes me feel good and bad
Even makes me go wild and nuts sometimes

Kasih..
Buat aku terpana dengan penangannya
Buat aku derita dalam tangisan
Buat aku gembira dalam senyuman
Dan buat aku terseksa kerna kekeliruan

Sayang..
Membawa aku sesat kernanya
Membawa aku pulang semula ke dunia
Mengheret aku ke lembah duniawi
Mendukung aku ke puncak cita

Ya Allah..
Kau berikan aku nikmat bahagia
Kau berikan juga aku merasa erti derita
Hanya Kau sahaja mengerti
Segala apa yang Kau beri

I'm leaving this now to Him..Let Him decide what's best for me..'Cause I can't go anywhere farther from here anymore..I just can't..
[`AmyraRamlanInAStateOfConfusionAndPain]

4 comments:

  1. semua itu kurniaan dari DIA yang maha esa...
    sangat berharga bg kite...
    satu pengalaman yang menngajar kite lebey matang, dan menghargai...

    let HIM decide for u babe...
    kalu bahagia buat kamu skrg...
    itu sudah ketentuan..

    neway..suke dgn katekate kamu tu..
    hehehe....

    ReplyDelete
  2. welcome dear...
    sumtyme love tu buat kite happy even hanya sebentar,tp kadangkadang blh jadi sesuatu yang amat menyakitkn...
    ngee~~
    i dh men"jiwang" buat mase skrg ni..
    hihih....follow my blog oke...

    ReplyDelete
  3. will do my dear..=)

    mmg cinta ni pelik,aneh.klakar..mcm2..=)

    ReplyDelete