Monday, January 26, 2009

~buat teman-temanku...~

Engkau bukanlah Tuhanku kerana hanya Allah penciptaku
Engkau bukanlah malaikat yang bisa membawa aku ke syurga
Engkau bukanlah si pari-pari yang wujud di alam khayal
Engkau bukanlah dewa yang memungkinkan aku untuk melayang di langitNya
Tetapi aku tetap sayang kamu, cinta kamu
Aku tetap rindu kamu, kasih kamu
Kerna engkau membahagiakan aku dengan seribu warna
Kerna engkau tertawa pada tiap jenaka aku
Kerna engkau memelukku tiap tika aku bersedih
Kerna engkau mengajar aku erti tawa dan tangisan
Sepertimana aku bahagia, ku ingin kau turut gembira
Acapkali aku bersedih, ku mahu engkau memahami
Aku hanya ingin kamu bersama aku
Aku hanya mahu kamu sayangi diriku
Bukan kerna mereka, tetapi kerna kita
Bukan kerna dusta, tetapi kerna cinta
Cinta yang Dia cintai...

dedikasi khas buat sahabat yang senantiasa bersama aku,dalam duka dan tawa,dalam senyum dan tangisku..

buat adik-beradik ku di shah alam;adiba ruzaini my dearie, wideeya juliana da sweety, nishfariz my bro, sabree my besties,eizyanti my partner, faiz my tough bro, umaira, afiq, bella, zah, cikun, azam, wadi, nuqman..
buat kakak dan abang;kak ain my teacher, abg apai my strength, abg fizie my sweetheart, abg max yg memujukku, abg tash yg menceriakanku, kak mira, kak iti, abg tajol, abg rozi, kak abidsa, abg fatah, abg saiful, abg and akak yg mengajarku erti sebenar seorang pemimpin..

TERIMA KASIH SAHABAT..=)

3 comments:

  1. iLOVEyou too..!!

    no matter what,we'll always be sisters!
    wee~

    ReplyDelete
  2. tanx a lot u're my real fyen..
    my sweety..:)..
    i always remember u...

    ReplyDelete
  3. i love u diba..
    i love u nish..
    LOADZ!

    ReplyDelete