Wednesday, October 20, 2010

World: Is not that big!

Kesian roomate aku. Dia kena dengar aku asyik menjerit je pagi ni..
WHY?
Sebab aku dua tiga hari ni asyik come across people yg cross-related..

Girlfriend orang ni, rupanya ex-housemate orang itu.
Best friend mamat ni, rupanya girlfriend kawan aku.
Mentor orang tu, rupanya mentee dia ni.
Minah yang baru aku kenal, rupanya girlfriend ex-boyfriend aku.
Erk!
Banyak lagi lah!

Kesian kau Rani.. Hehe.. Ampun beb!

So, the lesson is; world is not that big enough.
Pusing-pusing, tetap kita akan ada peluang untuk jumpa anyone on this Earth.
So kawan-kawan, ambil iktibar.
Jangan cari musuh.
jangan cari pasal dengan orang.
Jangan buat perangai yang bukan-bukan.
Sebab nanti lambat laun, kita mungkin akan jumpa balik orang-orang berkenaan.
Ex-boyfriend. Musuh ketat. Backstabber.

Berbuat baiklah kamu dengan sesama insan.
Kelak, kamu akan diingati dengan sebaik-baik ingatan.
Moga pabila jasad kamu sudah tiada di dunia,
kamu akan didoakan dengan sebaik-baik doa..
Oleh insan yang pernah kamu kenali,
mahupun yang pernah mengenali kamu.
(^_^)V
['AmyraRamlanDanDunia]

No comments:

Post a Comment