Saturday, October 3, 2009

Pain sucks..

The last few days, my head was like a bomb waiting to explode..Rasa macam nk hantuk je kepala ni kat dinding..Yang paling 'pandai' boleh pulak aku tinggakan ubat aku kat Puncak Alam..Dah la time tu tengah duduk kat umah sewa..Kesian pulak Umi nak datang semata-mata nak hantar ubat..

Last2, dengan kedegilan aku ni, aku tahan ajela sakit..
Sakit2 jugaklah aku pergi kerja..Memang menguji..
Allah bagi sakit untuk menguji hamba-Nya..
Itu yang aku ingat selalu..

Ada orang berkali-kali pujuk aku untuk pergi farmasi, beli ubat..Tak pun, singgah je kat OPD, amek ubat..Tapi aku degil..Tak nak skip waktu kerja langsung..

Nak kata skema, tak jugak..Cuma aku ni memang degil..Degil sebab pentingkan orang lain..Aku memang camni, dari dulu..Suka abaikan sakit sendiri, asalkan kerja jalan...Kadang2 aku pun tak faham..

Reminder to self: Bring ur meds anywhere you go Myra!

1 comment:

  1. angel ku, myra..., why.why.why.. make sure dahulukan diri u dulu okay.. take care! love ya! :)

    ReplyDelete