Sunday, August 16, 2009

Back to old life!!

BAHAGIA..HAPPY..SERONOK..

Two nights back (14/8), my housemates set up a surprise feast for my upcoming birthday..Malam tu, aku lewat balik rumah sebab ada mesyuarat dengan MPP..Sanggup diorg tunggu aku, semata-mata nak celebrate hari jadi aku..Walaupun korang cakap aku tua seminggu, tapi aku tak kisah..Aku tetap SANGAT2 appreciate apa yang korang dah buat.. =D

Big bunch of THANKS untuk Angah, Zara, Rani, Yati and Adah..
Aku tak sangka bucket KFC yang Rani beli ditemani oleh aku petang itu adalah untuk aku..huhu...SAYANG KORANG!


Then my two days of handling Health Sciences athletes..
Sangat bahagia hidup aku..Dah terlalu lama aku tak rasa hati senang macam sekarang..dan dah terlalu lama aku mencari-cari hala tuju aku yang hilang di angin lalu..


This semester, I was too tensed with unstable health condition, workloads, and etc..etc..But for these two days, I am glad that I've found back my life..

Zara, Mira, Wadi, Kak Nuri, Jiha, Muaz, Budi, Apek, Wan, J, and the rest...
Eventhough I may not know you guys very well, but I would really like to say THANK YOU so much sebab korang dah buat weekend aku weekend yang paling bermakna sepanjang sem ini..Walau penat, sakit dan sebagainya..aku tetap happy..SANGAT! dan aku rasa sangat bersyukur kerana diberi kesempatan untuk bersama-sama kalian..Sebab ni last year aku..Lepas ni, mungkin aku tidak akan ada lagi untuk menikmati saat-saat dan detik indah begini..

Salam sayang...Myra
[`AmyraRamlanSayangSahabat-Sahabatnya!]


2 comments: