Thursday, April 29, 2010

Weddings.Weddings.Weddings.


Title ; macam tak boleh blah kan? Hee~

Well, sorry to say.. But I truly guess that I'm looking forward for weddings.
Tak kiralah wedding orang ke,kawan ke,cousins ke,or even mine as well.. Oppsss!~

Okay,okay.
`Amyra Ramlan dah mula nak berangan..

Well, biarlah. Janji aku tak kacau hidup orang. Ini blog aku,suka hati akulah kan?
Ala,bukan apa.. Cuma saja suka-suka nak berangan.. Lagipun, wedding tetap akan tiba untuk aku kan?
Cuma mungkin kalau ajal sampai awal, sebelum sempat kahwin,then that's another story lah!

:)
So,

~W.E.D.D.I.N.G~

First. Flowers.



Seriously, I want red and pink roses on my wedding day!

*winkwink*

Second. Pelamin.


Aku nak pelamin modern+simple but yet, still vogue..

Yelah, sekali dalam seumur hidup kan..Mestilah nak outstanding duh!
:)


Third. Wedding Dress/Gown etc..

Nice GILE!

Tapi aku pakai hijab a.k.a tudung..
Sexy meh, mane boleh aku nak pakai..Huhu~
Tak apalah.. Ummi, nanti alter lah wedding gown anak dara Ummi ni ye!Hee~
Of course lah, banyak lagi aspect wedding.
Hantaran.
Cincin Kahwin. (it's a must!)
Kenduri.
Food.
Guests.
Bla.Bla.Bla.
Tapi macam malas nak fikir panjang lagi..
(^_^)
[`AmyraRamlanMahuKawen!]

4 comments:

  1. jgn lupa jemput our family nanti. wajib ! ;)
    mummy, this is my new blog. yg lama mcm need to be deleted. ;p

    ReplyDelete
  2. ajak den sekali...bley aku wat persembahan ala2..fairy tale ke..oh caklempong!!...ur rumate dulu2x

    ReplyDelete
  3. kau. aku nak caklempong + zapin + dikir. set?
    klau setuju, nanti aku jemput. =P

    ReplyDelete